Sık geçen başlıklar
2 liraya düşmesini bekliyorum çünkü mehmet şimşek geldi. rezervlerin eksi olmasının bir önemi yok mehmet bey doların anasını sikecektir. hem asgari ücret 4000 dolar olur herkes aypon felan alır uçarız.
burada kendisine hakaret eden orospu çocuklarını incelerseniz genelde yeni ve az entryli hesaplar. faho git yat artık amk.

bu vatansızlara orospu çocuğu dediğim için orospu çocuklarından özür dilerim.