oturacağın evi almak yatırım değildir. bu ülkede gücün yettiği an yapılması gerekendir. 10 sene borç mu ödenir hehehe diyen arkadaşlar diğer başlıklarda kiram 3 binden 15 bine çıktı diye ağlıyorlar.
Sık geçen başlıklar
tilki nicki 5
ekşi profilifatura uçuk. olması gerekenin çok çok üstünde. bu konuda hemfikir olalım.
ancak tabi riyakarlık konusunda tespit doğru. bu kadar elektrik kullanımı ısıtıcı ünitelerle mümkün olur. sauna, elektrikli radyatör vs. muhtemelen bunların kullanımı çok çok fazlaydı. yoksa 3+1 evde 2000 kw enerji harcamak akıl karı değil.
ancak tabi riyakarlık konusunda tespit doğru. bu kadar elektrik kullanımı ısıtıcı ünitelerle mümkün olur. sauna, elektrikli radyatör vs. muhtemelen bunların kullanımı çok çok fazlaydı. yoksa 3+1 evde 2000 kw enerji harcamak akıl karı değil.
ihtiyaç kredimle istersem pavyona gider ezerim, istersem dolar alır kenara koyarım. sana ne?
devletin zıvanadan çıktığının göstergeleri bitmiyor.
devletin zıvanadan çıktığının göstergeleri bitmiyor.
taksici arkadaşlar, size iyi gelecek bir şey biliyorum.
(bkz: yanık kremi)
(bkz: yanık kremi)
yazıdan çok anlaşılmıyor ancak, hem depoziton var adamda onu vermiyor, hem de evi boyatmanı mı istiyor? eğer öyleyse, depozitoyu da yakacaksan çık git ne bok yerse yesin. ne demekmiş lan o? kanunlar kiracıdan yana korkma bir şey olmaz.