Sık geçen başlıklar

tilki nicki 5

ekşi profili
oturacağın evi almak yatırım değildir. bu ülkede gücün yettiği an yapılması gerekendir. 10 sene borç mu ödenir hehehe diyen arkadaşlar diğer başlıklarda kiram 3 binden 15 bine çıktı diye ağlıyorlar.
fatura uçuk. olması gerekenin çok çok üstünde. bu konuda hemfikir olalım.
ancak tabi riyakarlık konusunda tespit doğru. bu kadar elektrik kullanımı ısıtıcı ünitelerle mümkün olur. sauna, elektrikli radyatör vs. muhtemelen bunların kullanımı çok çok fazlaydı. yoksa 3+1 evde 2000 kw enerji harcamak akıl karı değil.
yazıdan çok anlaşılmıyor ancak, hem depoziton var adamda onu vermiyor, hem de evi boyatmanı mı istiyor? eğer öyleyse, depozitoyu da yakacaksan çık git ne bok yerse yesin. ne demekmiş lan o? kanunlar kiracıdan yana korkma bir şey olmaz.