Sık geçen başlıklar

gülse birsel'in faturasındaki gerçek 1

ekşi'de gör
fatura uçuk. olması gerekenin çok çok üstünde. bu konuda hemfikir olalım.
ancak tabi riyakarlık konusunda tespit doğru. bu kadar elektrik kullanımı ısıtıcı ünitelerle mümkün olur. sauna, elektrikli radyatör vs. muhtemelen bunların kullanımı çok çok fazlaydı. yoksa 3+1 evde 2000 kw enerji harcamak akıl karı değil.