kk % 53
rte % 43
ince 3
oğan 1
Sık geçen başlıklar
foxyfox 4
ekşi profilisen kalk riva'dan taaaaa riva'ya git...
fatih terim: iki gün önce cüneyt çakır var'daydı, apar topar buraya geldi. anlamıyorum.
eleman c.çakırı trabzonda maç yönetti zannediyor :) :) :)
ankaragücü kediciklerin şirazesini kaydırdı.
fatih terim: iki gün önce cüneyt çakır var'daydı, apar topar buraya geldi. anlamıyorum.
eleman c.çakırı trabzonda maç yönetti zannediyor :) :) :)
ankaragücü kediciklerin şirazesini kaydırdı.
terim ve albayrağın açikamalarini izlerken ben onların adina utandim elinden oyuncağı alınmış bebeler gibi ağlıyorlar , albayrak yaptiğı şeyide iş olarak görüp bırakmaktan bahsediyor.eleman terimin bilinç altında hala ts fb maçı var.muhtemelen trabzonun feneri rahat yeneceğini düşündüler ve ankaragücü galibiyetiyle şampiyonluk yolunda büyük avantaj yakalayacaklardı ama tam tersi olunca şirazeleri kaydı 7'den 70'e klüpteki herkes ağlıyor haftalardır oynanan kötü oyundan ,marcao'nun attığı sayısız dirseklerden , musleranın devleşmesinden , ucuz penaltılarla alınan galibiyetlerden bahseden yok tabi.
https://twitter.com/…tatus/1330980642641809411?s=19
ingilizler bile şike imasında bulunuyor ama bizim medyada hala tık yok.
ingilizler bile şike imasında bulunuyor ama bizim medyada hala tık yok.