Sık geçen başlıklar

3 mart 2021 mke ankaragücü galatasaray maçı 1

ekşi'de gör
terim ve albayrağın açikamalarini izlerken ben onların adina utandim elinden oyuncağı alınmış bebeler gibi ağlıyorlar , albayrak yaptiğı şeyide iş olarak görüp bırakmaktan bahsediyor.eleman terimin bilinç altında hala ts fb maçı var.muhtemelen trabzonun feneri rahat yeneceğini düşündüler ve ankaragücü galibiyetiyle şampiyonluk yolunda büyük avantaj yakalayacaklardı ama tam tersi olunca şirazeleri kaydı 7'den 70'e klüpteki herkes ağlıyor haftalardır oynanan kötü oyundan ,marcao'nun attığı sayısız dirseklerden , musleranın devleşmesinden , ucuz penaltılarla alınan galibiyetlerden bahseden yok tabi.