Sık geçen başlıklar

like i give a fuck 5

ekşi profili
1940 yılında nazi işgali altına giren fransa'da 1945, 1994 ve 2004 yıllarında yapılan anketi şuraya bırakıyorum:

görsel

yok amerika gelmese o olurmuş da, öyle olmasa şöyle olurmuş da. bizzat savaşın göbeğindeki adamlar 1945 yılında almanya'nın yenilmesindeki en büyük katkıyı sovyetler yapmıştır demiş. sonraki yıllarda yapılan anketler de amerikan propagandasının ne kadar etkili olduğunu gösteriyor.

ama yine de bizim ekşiciler daha iyi bilir tabii.
dört yılda bir siyaset yapanların tekkesiymiş.

tek gündemi siyaset olan, herkesin taraf olduğu bir ülkede siyasetin yönünü belirleyen hükümet seçimlerini denetleyen tarafsız tek oluşumdur. biz o 4 dört yılda bir dediğin zamanlarda da siyaset yapmıyoruz iyice boka batan siyaseti düze çıkarmaya çalışıyoruz.