1940 yılında nazi işgali altına giren fransa'da 1945, 1994 ve 2004 yıllarında yapılan anketi şuraya bırakıyorum:
görsel
yok amerika gelmese o olurmuş da, öyle olmasa şöyle olurmuş da. bizzat savaşın göbeğindeki adamlar 1945 yılında almanya'nın yenilmesindeki en büyük katkıyı sovyetler yapmıştır demiş. sonraki yıllarda yapılan anketler de amerikan propagandasının ne kadar etkili olduğunu gösteriyor.
ama yine de bizim ekşiciler daha iyi bilir tabii.
Sık geçen başlıklar
like i give a fuck 5
ekşi profilitabii ki de assassins creed 3 revelations'un trailer'ıdır hem de woodkid-iron eşliğinde.
zirve zirve değil swinger partisi sanki amk
bence en dumuru 3 satır türkçe yazı yazmayı beceremeyen adamların üniversiteden mezun olup buraya anılarını yazmasıdır. 3 kez okudum ne demek istediğini anlamadım. ki ek hatalarını falan saymıyorum. evet en dumuru bu bence.
dört yılda bir siyaset yapanların tekkesiymiş.
tek gündemi siyaset olan, herkesin taraf olduğu bir ülkede siyasetin yönünü belirleyen hükümet seçimlerini denetleyen tarafsız tek oluşumdur. biz o 4 dört yılda bir dediğin zamanlarda da siyaset yapmıyoruz iyice boka batan siyaseti düze çıkarmaya çalışıyoruz.
tek gündemi siyaset olan, herkesin taraf olduğu bir ülkede siyasetin yönünü belirleyen hükümet seçimlerini denetleyen tarafsız tek oluşumdur. biz o 4 dört yılda bir dediğin zamanlarda da siyaset yapmıyoruz iyice boka batan siyaseti düze çıkarmaya çalışıyoruz.