1940 yılında nazi işgali altına giren fransa'da 1945, 1994 ve 2004 yıllarında yapılan anketi şuraya bırakıyorum:
görsel
yok amerika gelmese o olurmuş da, öyle olmasa şöyle olurmuş da. bizzat savaşın göbeğindeki adamlar 1945 yılında almanya'nın yenilmesindeki en büyük katkıyı sovyetler yapmıştır demiş. sonraki yıllarda yapılan anketler de amerikan propagandasının ne kadar etkili olduğunu gösteriyor.
ama yine de bizim ekşiciler daha iyi bilir tabii.
12.07.2021 · 7. sıra
like i give a fuck
11.07.2021 05:40