skandal olan şey bu haberin bu başlıkla ve içerikle yazılması.
danimarka bu aşının risklerini yayınlıyor ve çöpe atmak yerine isteyen olursa veririm diyor. zira şu anda en kötü aşı bile aşısızlıktan iyidir. çekya gibi ülkeler dahil birçok avrupa ülkesi bile bu aşıyı almak üzere başvuruyor.
yani özetle danimarka her zaman olduğu gibi medeniyetin en üst seviyesinden hareket etmiş ama bunu anlamak zor olsa gerek.
Sık geçen başlıklar
alberto kempes 3
ekşi profilikeşke böyle bir şey olsa.
biz bir gece kalkıp "evet kars erzurum trabzon falan bu sabahtan itibaren ermenistan'a bağlanmıştır" diye açıklama yapsak, bizim bu şehirlerdeki halk muhtemelen 1 ayda tüm ermenistan'ı alıp türkiye'ye geri döner.
kimle uğraştıklarının cidden farkında değiller ya, bu kadar salak bir millet az bulunur.
biz bir gece kalkıp "evet kars erzurum trabzon falan bu sabahtan itibaren ermenistan'a bağlanmıştır" diye açıklama yapsak, bizim bu şehirlerdeki halk muhtemelen 1 ayda tüm ermenistan'ı alıp türkiye'ye geri döner.
kimle uğraştıklarının cidden farkında değiller ya, bu kadar salak bir millet az bulunur.
yasal olarak haklarımızı aramamız gerekiyor halk olarak.
herhangi bir kurum kimsenin maaşına %50 zam yapmadı bu süreçte, e peki berberler odası hangi hakka binaen bunu yapabiliyor?
fırıncılar odası neden yapmadı mesela? ya da taksiler? camianın tek akıllısı berberler mi?
şayet böyle giderse ben de evde traş olmaya devam edeceğim. çakallara geçit vermemek lazım.
ha bu süreç 3 ay sürecekse o zaman tamam, ancak sürekli olacak bir %50 zam gerçekten mahkemelik olmalı ama nerde?
herhangi bir kurum kimsenin maaşına %50 zam yapmadı bu süreçte, e peki berberler odası hangi hakka binaen bunu yapabiliyor?
fırıncılar odası neden yapmadı mesela? ya da taksiler? camianın tek akıllısı berberler mi?
şayet böyle giderse ben de evde traş olmaya devam edeceğim. çakallara geçit vermemek lazım.
ha bu süreç 3 ay sürecekse o zaman tamam, ancak sürekli olacak bir %50 zam gerçekten mahkemelik olmalı ama nerde?