yasal olarak haklarımızı aramamız gerekiyor halk olarak.
herhangi bir kurum kimsenin maaşına %50 zam yapmadı bu süreçte, e peki berberler odası hangi hakka binaen bunu yapabiliyor?
fırıncılar odası neden yapmadı mesela? ya da taksiler? camianın tek akıllısı berberler mi?
şayet böyle giderse ben de evde traş olmaya devam edeceğim. çakallara geçit vermemek lazım.
ha bu süreç 3 ay sürecekse o zaman tamam, ancak sürekli olacak bir %50 zam gerçekten mahkemelik olmalı ama nerde?
26.08.2020 · 14. sıra
alberto kempes
25.08.2020 09:36