Sık geçen başlıklar

afternoon 4

ekşi profili
seyircisiz maça 3.000 taraftar sokuyorsun. sözde sağlıkçı denilen bu haysiyetsizler; dakikalarca en ağır küfürleri ediyor, çıt çıkarmıyorsun.

maçta rakibinin %100 bir penaltısı verilmiyor. bu öyle bir pozisyon ki; geçen hafta aynısı rakibine veriliyor ve oyuncusu sarı kart görüyor ama sana karşı ne penaltı ne de kart var tabii.
pozisyonlar burada; görselgörsel

burada penaltı verilmediği için oyuncun kart görmüyor. dediğimiz gibi rakibinin oyuncusu geçen hafta kart görmüştü. aynı adam birkaç dakika sonra acımasızca şu faulü yapıyor ve yine kart görmüyor! görsel
bu adam ceza sınırında ve benzer bir acımasızca hareketi hatayspor maçında da yapıp kart görmemişti!

gelelim ozan tufan'a. topla hiç alakası olmayan bir pozisyonda, cüneyt çakır'ın gözü önünde emre kılınç'a sert bir faulü var, kart yok. aynı ozan tufan birkaç dakika sonra mustafa'ya taban giriyor, yine bir şey yok! görsel görsel

belhanda'nın kullandığı serbest vuruşta donk topa vuruyor; kalecin altay bayındır ise takım arkadaşı szalai'yle çarpışıp topu elinden kaçırıyor, top arda turan'ın önüne düşüyor, kaleci kalesinde değil ve hakem senin lehine faul veriyor! görsel görsel

caner erkin 90+8'de kasti olarak mustafa'ya yumruk atıyor, sarı kart! görsel

ofsayt pozisyonu gri. ben bu tip pozisyonlara gol verilmesi taraftarıyım ama teknoloji ofsayt diyorsa kim ne diyebilir? yahu bizim şampiyonluk maçında 5 dakikada 2 golümüz var dolayısıyla verilmedi. onlardan biri onyekuru'nun attığı şu gol; görsel

ama takım buna rağmen maçı bırakmadı 5 dakika sonra 1 gol daha attık. 20 dakikada 4 tane gol attık adamlara. büyük takım refleksi budur!

bu pozisyonların benzerleri her yerde oluyor. al sana everton-liverpool maçında mane'nin verilmeyen golü;

görsel

ayrıca, size karşı bizim de başımıza geldi bu durum. 2016 yılında tt arena'da oynanan ve 0-0 biten maçta podolski'nin sayılmayan golü; görsel

bu da 2014'den bir bonus; taçtan gol atıyorsunuz bize. hakem de ne tesadüf yine cücü; görsel

2019 nisan'ı da unutmayalım tabii; %10000 faulden gol atıp ali palabıyık isimli kişi tarafından serinizi 1 yıl daha sürdürme şansı bulmuştunuz; görsel

olm harbiden ne leş bir kulüpsünüz siz ya. insanda biraz utanma-arlanma olur. sus ve hazmet biraz be!