açık açık çat diye surata atılan dirsek ya da kol darbeleri dışında bu tarz pozisyonların alayına penaltı verilmesine karşıyım.
ancak dikkatimi şu çekti;11 eylül 2020 fenerbahçe'ye verilen penaltı başlığında o zamanki penaltıyı ölümüne savunan yavşaklar şimdiki pozisyon penaltı yok diyor. lafım iki yüzlü yavşaklaradır.
yavşak o gün yazmış 'net penaltı, penaltının tanımı' diye. bugün 'ne penaltısı uydurma' diyor.
ulan rize maçında da yazsaydı penaltı değil diye amenna, helal olsun derdim. bak o günü de böyle yazmış adam tutarlı derdim. ama adamın ruhu kahpe. döneklik paçalarından akıyor.
02.03.2021 · 19. sıra
okurbaz
01.03.2021 00:04 ~ 11:18