eksi’deki basliklara bakin bakalim, abaza kayniyor kiz dusurme umuduyla her turlu saklabanligi yapiyorlar pp koymadigim zamanlar beni bile kadin sanip yuruyenler vardi iki tane entry’me baksa erkek oldugumu anlar ama o kadar salak ve abazalar ki. her neyse ben kiz olsam bu kadar abazanin oldugu bir ortamda elbette erkeklere kopek cekerdim gayet normal.
Sık geçen başlıklar
rds 7
ekşi profiliçiflik hayvanlarına çok üzülüyorum. vejeteryan olmayı eskisi gibi saçma bulmuyorum artık. hayvanlara büyük eziyet ediyor insanoğlu.
vatan sevgisi bulunmayan insandır. 15 temmuzda sokağa da çıkmamıştır.
edit. ne alaka diyenler için şekersiz çay kahve içenler ve vatan sevgisinin bilimsel grafiği. görsel
edit. ne alaka diyenler için şekersiz çay kahve içenler ve vatan sevgisinin bilimsel grafiği. görsel
salak.jpg
saygı duyduğum desteklediğim aşktır, erkek erkeğe yaşayın aşkınızı kadın neymiş yahu.
(bkz: rakip eksiltme)
(bkz: rakip eksiltme)
canım çok sıkılıyor varsa derdiniz anlatın dinlerim, kendimce tavsiye de verebilirim cinsiyet fark etmez çekinmeyin.
kesinlikle avrupa yakasi