internet tarihi boyunca şimdiye dek izlediğim en rezil video bu olabilir.
ve başkası adına en çok utandığım şey de bu olabilir.
lan nasıl insanlarsınız siz?
o fast food ortamında masa ve sandalyelerin kaldırılmasının bir anlamı var değil mi?
bir önlem almak için kaldırmışlar oradaki oturma düzenini.
ama siz nasıl hayvanlarsınız ki bunu algılayacak beyne sahip değilsiniz.
ha bir de madalyonun öbür tarafı...
kafeleri, restoranları kapatıp avm'leri açık tutmak asıl saçmalığın daniskası.
avm'lere gelen binlerce kişiye covid bulaşmıyor, ama lokantada yemek yiyecek 10 kişiye bulaşıyor bu mantığa göre.
lan bu millete ne önlem alırsan al boş.
tek çare 3 hafta ülkeyi komple kapatmak.
artık anlayın bunu.
ülkeyi komple kapatmadıktan sonra bu öküz insanlar yüzünden hepimiz riske giriyoruz...
24.11.2020 · 27. sıra
altay horda
23.11.2020 01:21