o da soru mu? tabiki;receptayyiperdoğanreyizi en çok benim sevmem. *edit: ben daha çok seviyorum gibi hadsiz mesajlar alıyorum. ikinci isimler olarak da on beş, temmuz, şehitler koyarım. kimse sevgimizi sınamasın. 4 18.12.2020 · 9. sıra curvaturkey 17.12.2020 16:57 ~ 17:33