Sık geçen başlıklar

daddycool34 5

ekşi profili
hakem meteoroloji uzmanı çıktı. maçı durdurduğunda öyle pek bir şey yoktu ve hepimiz kızdık ama şu an hem yağmur aşırılaştı hem de dolu yağışı başladı. yalnız hakem isminin hakkını verdi.michael (mikail) mevsimlerden sorumlu melek :))))
şaka mısınız amk ya. tv'lerde bu tablo ile alâkalı en tarafsız en gerçekçi yorumu yapan adamdır. az önce canlı yayında kamera ışıklarını kapattırdı ve tüm gerçekliği, kurtarma alanındaki yetersizliği canlı yayın aracılığı ile tüm türkiye'ye gösterdi. evet bu boyutta bir afetin altından hele de bu şartlarda hiç bir ülke kalkamaz dedi, doğru. önemli olan yıkılmamasıydı, yıkıldı ve altında kaldık diye de ekledi, sorumluları eleştirdi. ne istiyorsunuz lan siz? doğruları, gerçekleri söyleyen iki üç adam var zaten. bırakın da işlerini yapsınlar.
allah hükümetten razı olsun. getirdikleri vergi olmasaydı şimdiye kadar çoktan al sat yapardık ve trenden erken inerdik. sayelerinde alt sat yapamadık trende kaldık. ilk defa bir işe yaradılar. :)))