alıştılar her isteklerinin hemen olmasına götleri kalktı, televizyon programlarına sarmaya başladılar.
maaş vermeyin bunlara,camide namaz kıldıracak imam bulamazsınız.
hee bir de,
hoca sen hayırdır lalegül tv dururken, trt diyanet dururken güldür güldür falan izlemeler?
çarpılmayasın?
Sık geçen başlıklar
finbar mcbride 7
ekşi profilio videodaki camış arkadaşını bile yer.
edit: inşallah cezayı, atatürk'e hakaretten yerleştirirler de bir daha 200 lira görünce saygıdan ayağa kalkarsın amk hipopotamı.
edit: inşallah cezayı, atatürk'e hakaretten yerleştirirler de bir daha 200 lira görünce saygıdan ayağa kalkarsın amk hipopotamı.
nihat hatipoğlu’nun geçmeyeceği yerlerde için biranızı, adam ülke gündemini değiştirdi sizin 2 biranız yüzünden.
edit: hatipoğlu fanları saldırıp duruyor, hepinize buradan cevap vereyim o zaman;
ben hocanıza kötü bir şey demedim biiiiirr, ikincisi “hocamız kötü bir şey mi dedi, kızlara küfür mü etmiş” falan diyorsunuz ya o zaman ben de şöyle bir yazı yazsam:
bir ilimizde, sokaktan hayretler içerisinde geçtim, sabah sabah kuran kursuna gitmeye çalışan 4 tane kız gördüm çok şaşırdım, o kızların normalde derslerine çalışması gerekiyordu, ne işleri vardı sabah sabah kuran kursunda, bu gençlerimize asli görevlerinin, okuyup, çalışıp ülkelerine faydalı birer insan olmaları gerektiğini anlatmak lazım.
nasıl güzel oldu mu şimdi?
kimse kimseye karışmasın. ondan bahsediyoruz.
edit: hatipoğlu fanları saldırıp duruyor, hepinize buradan cevap vereyim o zaman;
ben hocanıza kötü bir şey demedim biiiiirr, ikincisi “hocamız kötü bir şey mi dedi, kızlara küfür mü etmiş” falan diyorsunuz ya o zaman ben de şöyle bir yazı yazsam:
bir ilimizde, sokaktan hayretler içerisinde geçtim, sabah sabah kuran kursuna gitmeye çalışan 4 tane kız gördüm çok şaşırdım, o kızların normalde derslerine çalışması gerekiyordu, ne işleri vardı sabah sabah kuran kursunda, bu gençlerimize asli görevlerinin, okuyup, çalışıp ülkelerine faydalı birer insan olmaları gerektiğini anlatmak lazım.
nasıl güzel oldu mu şimdi?
kimse kimseye karışmasın. ondan bahsediyoruz.
klasik türkiye. önce yap sonra özür dile, önce yap sonra “valla ilaçlar beni böyle yapıyor” de.
bunun en üst leveli “kandırıldık” seviyesi.
not: bir de ülkemizde “efendi insanı sikerler” kaidesi var.
çocuğun suratına bakınca, nasıl efendi, nasıl nur yüzlü bir çocuk olduğu her halinden belli.
o koltukta, bir adet her yeri dövmeli, saçları sıfıra vurdurmuş, kollar jiletli barzo bir kardeşimiz otursaydı, o yaşlı dayının asla götü yemezdi bu hareketi yapmaya.
bunun en üst leveli “kandırıldık” seviyesi.
not: bir de ülkemizde “efendi insanı sikerler” kaidesi var.
çocuğun suratına bakınca, nasıl efendi, nasıl nur yüzlü bir çocuk olduğu her halinden belli.
o koltukta, bir adet her yeri dövmeli, saçları sıfıra vurdurmuş, kollar jiletli barzo bir kardeşimiz otursaydı, o yaşlı dayının asla götü yemezdi bu hareketi yapmaya.
entrymi neden siliyorsun moderasyon? 12 yaşında bir kıza tecavüz eden bir göte küfür ediyorum.
bırakın da o kadar sinirlenelim. sizin gibi paraya koşmuyoruz. tekrar yazayım bunların masum hocasını sikeyim.
bırakın da o kadar sinirlenelim. sizin gibi paraya koşmuyoruz. tekrar yazayım bunların masum hocasını sikeyim.
allah’ıma şükürler ediyorum sosyal medyayı yarattığı için.
lan aramızda ne biçim göt oğlanları varmış haberimiz yokmuş, sosyal medya sayesinde binlercesini tanımış, öğrenmiş olduk. ilginç olan şey, bu binlercesinin %90’ı malum kitle.
lan aramızda ne biçim göt oğlanları varmış haberimiz yokmuş, sosyal medya sayesinde binlercesini tanımış, öğrenmiş olduk. ilginç olan şey, bu binlercesinin %90’ı malum kitle.
yakından bakınca insanı andırıyorlar evet.
iletişim dilleri çok ilginç. insan gibi konuşmaya çalışıyorlar.
sol tarafta bulunan organizma “eyminekodümün eyminekodümün” diye garip sesler çıkarıyor, bana o çok ilginç geldi. bize bir şey anlatmaya çalışıyor.
şaka bir yana bu adamlar bizimle birlikte yaşıyor, aynı eczaneye gidiyor, aynı markete gidiyor.
biraz kusayım geliyorum.
iletişim dilleri çok ilginç. insan gibi konuşmaya çalışıyorlar.
sol tarafta bulunan organizma “eyminekodümün eyminekodümün” diye garip sesler çıkarıyor, bana o çok ilginç geldi. bize bir şey anlatmaya çalışıyor.
şaka bir yana bu adamlar bizimle birlikte yaşıyor, aynı eczaneye gidiyor, aynı markete gidiyor.
biraz kusayım geliyorum.