açıkçası ben de online oyun oynadığım zamanlar türkleri istemiyorum veya eşleşmemeye çalışıyorum çünkü genellikle takım çalışmasından eksik ve küfürbaz kişiler oluyorlar. oyun zevkleri tamamen 0. temel amaçları sinirlenmek. bu sebeple kesinlikle eşleşmemek en mantıklısı.
Sık geçen başlıklar
interstellardaki robot tars 7
ekşi profilihoşlandığım ve gerçekleştirmek için heyecanla beklediğim bir ibadet. herkesin ramazan ayı kutlu ve mübarek olsun.
valla ben beğendim ama ekşici olduğum için yermem gerekiyor o yüzden bokum gibi olmuş bir logo diyorum.
valla hamburger içerisinde iyi oluyor, onun haricinde patates kızartması ile de tercih edilebilir. bu arada ballı hardalı deneyin. yüzde 90 çok seveceksiniz...*
ufaktan kuryeliği aşağılama içerikli bir entry olmuş. kusura bakmayın. ne var yani kurye olmuşsa? kuryelik yapmak halkın gözünde acınası bir durum mu? kurye de asgari ücret alıyor kasiyer de. ulan bu ülkenin yüzde 40'ı asgari ücret alıyor zaten. biz daha ne konuşuyoruz...