Sık geçen başlıklar

eski iş arkadaşını pizza kuryesi olarak görmek 1

ekşi'de gör
ufaktan kuryeliği aşağılama içerikli bir entry olmuş. kusura bakmayın. ne var yani kurye olmuşsa? kuryelik yapmak halkın gözünde acınası bir durum mu? kurye de asgari ücret alıyor kasiyer de. ulan bu ülkenin yüzde 40'ı asgari ücret alıyor zaten. biz daha ne konuşuyoruz...