Sık geçen başlıklar

herhevi 5

ekşi profili
cem toker'in attığı tweet anlamlandırmıştır:

"bu eleman neden böyle konuşuyor biliyor musunuz?
sektöre ikinci, rakip bir firma giremesin, kendisi tekel olsun diye.

regülasyon ve korumacılık denilen illetin, aşırıya kaçınca, piyasaya girişi zorlaştıracak caydırıcı bir etkisi vardır.
tekelleşme yaratır...
vatandaş soyulur..."
olumlu taraflarını bilemiyorum ama umarım halk karantina sürecinde kimler tarafından kaderlerine terk edildikleri hususunda biraz düşünürler, sorgulama yeteneklerini geliştirir yahut açığa çıkarırlar. zira einstein'ın dediği gibi hayatta en büyük ziyan sorgulama yeteneğini yitirmiş bir beyindir.