Sık geçen başlıklar
'istikbal göklerdedir' olmuştur.

sayfalarca aynı cümleleri kurup kafa bulduklarını zannedenler için, anasınıfı düzeyinde espriler yapmaya çalışanlar için, 'uzay turisti' diye aşağılayan çomarlar için entry silme vakti, hadi bakalım. öyle ya da böyle. bir türk'ün ilk kez uzayda bulunmasına şahitlik ediyoruz, gururlanıp tadını çıkaralım.
kemal derviş döneminde devlet bahçeli'nin görevi neydi bilen var mı?
edit: ben cevaplayayım, başbakan yardımcısıydı.

dolar rekor kırmış ve ekonominin başındaki kişiyi başarılı buluyorsun. neyse, bazı kişilerde mantık aramayı bıraktım zaten.