ya vatan hainidir ya da aptaldır. ikisinden biri olmayan bir atatürk düşmanı gördünüz mü hiç?
Sık geçen başlıklar
atatürk düşmanlarının ortak özellikleri 3
ekşi'de görkarşı devrimci olmalarıdır. bu vatan hainlerinin bir başka ortak özelliği ise, "davaları" için bu ülkede cihat ettiklerini düşünmeleri ve halkı düşman olarak görmeleridir. o yüzden, bir işgalcinin kibri ile halka üstten bakıp hakaret ederler, halkın malına mülküne çökerler, bu ülkeyi bir "savaş ganimeti" olarak gördükleri için her türlü sapıklık, yolsuzluk ve hırsızlığı yaparlar.
bunlara örnek olarak fetö'cüleri verebiliriz...
ama, en önemli üç ortak özellikleri ise şunlardır:
1. amerikancı ve nato'cu olmaları;
2. piyasacı olmaları ve sermaye sınıfının çıkarlarına hizmet etmeleri;
3. gerici olmaları.
mustafa kemal atatürk ve cumhuriyet düşmanlığını, türkiye büyük sermayesinin ve emperyalizmin yönelimlerinden ayrı değerlendirmemek gerekiyor. en nihayetinde, mustafa kemal atatürk'ten nefret edenleri devşiren, besleyen ve bu günlere getiren bahsettiğimiz bu iki unsur. emperyalizm ve sermaye sınıfı, yani burjuvazi, olmadan gericilik de yaşayamaz.
not düşünüz.
bunlara örnek olarak fetö'cüleri verebiliriz...
ama, en önemli üç ortak özellikleri ise şunlardır:
1. amerikancı ve nato'cu olmaları;
2. piyasacı olmaları ve sermaye sınıfının çıkarlarına hizmet etmeleri;
3. gerici olmaları.
mustafa kemal atatürk ve cumhuriyet düşmanlığını, türkiye büyük sermayesinin ve emperyalizmin yönelimlerinden ayrı değerlendirmemek gerekiyor. en nihayetinde, mustafa kemal atatürk'ten nefret edenleri devşiren, besleyen ve bu günlere getiren bahsettiğimiz bu iki unsur. emperyalizm ve sermaye sınıfı, yani burjuvazi, olmadan gericilik de yaşayamaz.
not düşünüz.
şeyh götü yalamaları.