Sık geçen başlıklar
sarafin cabernet sauvignon

üzümüyle birlikte yazayım; içtiğim en güzel şarap, başlığı altında da gereken övgü dizilmiş. markanın diğer şaraplarını tatmak istemedim, en iyisi bu ve gerek yok* -migros'ta 130 liraydı en son, içemediğimiz şarap oluyor ayni zamanda. siz yine de ömrü hayatınızda olabildiğince için-
kendisini 'de bağlacı' ve 'hiçbir' sıfatının yazımı konusunda uyardım, azar yedim. 'bana bunlarla gelme' ne ya, sözlükte yazıyorsun, aloo...

sanırım hdpliler'in lafını ettiği türkçe bilmez şovenistlerden biri de kendisi. :(

ve en kötüsü çok bilmiş bir kova erkeği, gurur duyuyor filan :p