sarafin cabernet sauvignon
üzümüyle birlikte yazayım; içtiğim en güzel şarap, başlığı altında da gereken övgü dizilmiş. markanın diğer şaraplarını tatmak istemedim, en iyisi bu ve gerek yok* -migros'ta 130 liraydı en son, içemediğimiz şarap oluyor ayni zamanda. siz yine de ömrü hayatınızda olabildiğince için-
12.06.2019 · 8. sıra
nils
11.06.2019 09:21 ~ 10:07