çıktığı ilk gün başladığım izleme macerasında bugün sona geldiğim eziyet. 3 part halinde ancak bitirebildim.
yapılabilecek her türlü analiz yazılmış buraya zaten. ama insan gerçekten merak ediyor bu kadar kötü bir film çekmeyi nasıl becerdiler acaba diye. çok acayip.
filmi ezel akay'ın değil de oğuzhan uğur'un çekmediğine eminiz değil mi?
08.12.2020 · 10. sıra
paul sahillleri
07.12.2020 00:00