Sık geçen başlıklar

onuroquai 8

ekşi profili
bunu seven ülkeyi katar'a satan zihniyete çanak tutan tiplerdir. o yüzden insanlığa dair hiçbir şeyi desteklemezler. kıbleleri hıyanettir.

tanım: akli dengesi yetinde olmayan ölü.
şenol hoca sefirin kızıizleyeceğine lille maçı izleseydi yusuf'u ilk 11de başlatırdı. bir de arada everton maçı falan izlese cenk'i başlatmaz. gerci cenk'i hala crystal palace'da kiralık sanıyor olabilir.
kavuk illaki erkeğe devredilecek diye bir kaide olmadığı söylemine katılsam da; "cem kardeşim her şeyin en iyisini hak ediyor, serenay, kavuk, maliye bakanlığı, oscar heykelciği" bağlamında ekmeğimizi ondan yiyoruz yalakalığı şu yaşta adama yakışmıyor.