Sık geçen başlıklar

zafer algöz'ün kavuk c. yılmaz'a gelmeliydi demesi 1

ekşi'de gör
kavuk illaki erkeğe devredilecek diye bir kaide olmadığı söylemine katılsam da; "cem kardeşim her şeyin en iyisini hak ediyor, serenay, kavuk, maliye bakanlığı, oscar heykelciği" bağlamında ekmeğimizi ondan yiyoruz yalakalığı şu yaşta adama yakışmıyor.