(bkz: red alert 2)
Sık geçen başlıklar
elektroallah 6
ekşi profili"ukrayna drone ileayrılıkçı rus mevzilerine saldırı`"diyor
yani
"ayrılıkçı rus mevzilerine"
yani
rusya'nın içinde ayrılıkçı rus mevzi olmadığına göre burası ukrayna.
yani
ukrayna'nın sınır bölgesindeki ayrılıkçılar
yani
ruslar değil
edit: yalan yanlış mesajlar alıyorum.
bölge hakkında kısa bir video
yani
"ayrılıkçı rus mevzilerine"
yani
rusya'nın içinde ayrılıkçı rus mevzi olmadığına göre burası ukrayna.
yani
ukrayna'nın sınır bölgesindeki ayrılıkçılar
yani
ruslar değil
edit: yalan yanlış mesajlar alıyorum.
bölge hakkında kısa bir video
diyanet bütçesinden bahsediyor olabilir.
(bkz: 80 milyonun 1 kişiye bakması)
şu sözleri durumu özetliyor:
"adli muayenem, pansumanım, ifade vermem şahsın göz altı süresinden uzun tuttu... şimdi bu adam dışarıda... "
"adli muayenem, pansumanım, ifade vermem şahsın göz altı süresinden uzun tuttu... şimdi bu adam dışarıda... "
bu salgında şunu fark ettim. tüm dünya malmış gerçekten. eskiden en azından şu ülke, bizim ülke vs diyordum. son dönemde anladım komple insanlıkta sorun var. insan ırkı olarak kanımız bozuk.