evleneceğim diye kaldıramayacakları borcun altına girip, millete gösteriş yapıp, story'de yaşamak. daha basite indirgersek gösteriş ve ekonomik çöküş.
Sık geçen başlıklar
notredamekamburu 7
ekşi profilibunu dahi samimiyetsiz bulan, arkasında bir şey arayan güruh var. hani sürekli akp'nin kazanma sebebi muhalefet diyip kılıçdaroğlu'na suç atanlar var ya. akp'nin kazanma sebebi işte onlar. şu adamı bir türlü sevemediler, sevmeyi geçtim destekleyemediler. akp'nin her türlü yıpratmasına ek bir de onlar yıprattı.
fotoğrafa gelecek olursak kk bir süredir evinden paylaşımlar yapıyor, belli ki reis kadar çok dışarı çıkmıyor kapanma sürecinde. bu bile dikkat çekici. evi ise standart orta halli aile evinden farksız, sade ve bizden görüntüsü vardır. bunu şov olarak yaptığını düşünmüyorum, yaşadığı ev burasıdır. yıllar önce bir özel röportajda yine bu evdeydi. standart bir apartman dairesi ve bizden biri.
kk bu ülke siyasetine göre ne yazık ki fazla temiz ve sizin de gözünüzü bu yüzden boyayamıyor..
fotoğrafa gelecek olursak kk bir süredir evinden paylaşımlar yapıyor, belli ki reis kadar çok dışarı çıkmıyor kapanma sürecinde. bu bile dikkat çekici. evi ise standart orta halli aile evinden farksız, sade ve bizden görüntüsü vardır. bunu şov olarak yaptığını düşünmüyorum, yaşadığı ev burasıdır. yıllar önce bir özel röportajda yine bu evdeydi. standart bir apartman dairesi ve bizden biri.
kk bu ülke siyasetine göre ne yazık ki fazla temiz ve sizin de gözünüzü bu yüzden boyayamıyor..
şunu destekleyen herkes kendi cebinden çalışamayan arkadaşlara destek olacaksa kabul ediyorum bende. kim ne hale düşer diye düşünmeden kapanma da kapanma. kardeşim siz kapanın evinize tutan mı var? zaten işe gidiş geliş dışında diğer saatler ve hafta sonu herkes evinde. daha ne istiyorsunuz? insanların açlıktan ölmesini mi ?
başlık sahibinin sonuna kadar haklı olmakla beraber, birazdan pandemistlerin "senin yakınına bir şey olunca görürsün" tarzı entryleri yakındır.
arkadaşlar kimse kusura bakmasın da kayak tatili yapana, antalya'ya gelen turist kafilesine veya kongreye yasak yok. bize niye yasak var? milletin gram şeyinde olmayan pandemiyi standart halk neden çekiyor?
arkadaşlar kimse kusura bakmasın da kayak tatili yapana, antalya'ya gelen turist kafilesine veya kongreye yasak yok. bize niye yasak var? milletin gram şeyinde olmayan pandemiyi standart halk neden çekiyor?
spor diye kanal açmışlar zaten ve oradan yayınlıyorlar. ben bir problem göremedim.
hoş sohbetiyle gelebilecek arkadaşlar yeşillendirebilir ise sevinirim
iki gün içme diyenleri anlamıyorum. şahsen ben kullanmayan biri olarak adamın bağımlı ve icmezse ciddi sıkıntılar yaşayabileceğini biliyorum. çevremde çok insan var bir kaç saat krize girip hayattan kopan insanlar. sigara bağımlılık arkadaşlar. içmeyenler olarak her konuda şu mereti kotulemenin alemi yok