Sık geçen başlıklar

1-16 mayıs tam kapanma olması ihtimali 2

ekşi'de gör
0 olan ihtimaldir.

la adamlar vaka sayılarını excel'de hazirliyor ki 38 bine düştü nereyi tam kapatacaklar?
şunu destekleyen herkes kendi cebinden çalışamayan arkadaşlara destek olacaksa kabul ediyorum bende. kim ne hale düşer diye düşünmeden kapanma da kapanma. kardeşim siz kapanın evinize tutan mı var? zaten işe gidiş geliş dışında diğer saatler ve hafta sonu herkes evinde. daha ne istiyorsunuz? insanların açlıktan ölmesini mi ?