Sık geçen başlıklar

kemal kılıçdaroğlu'nun evde börek yapması 1

ekşi'de gör
bunu dahi samimiyetsiz bulan, arkasında bir şey arayan güruh var. hani sürekli akp'nin kazanma sebebi muhalefet diyip kılıçdaroğlu'na suç atanlar var ya. akp'nin kazanma sebebi işte onlar. şu adamı bir türlü sevemediler, sevmeyi geçtim destekleyemediler. akp'nin her türlü yıpratmasına ek bir de onlar yıprattı.

fotoğrafa gelecek olursak kk bir süredir evinden paylaşımlar yapıyor, belli ki reis kadar çok dışarı çıkmıyor kapanma sürecinde. bu bile dikkat çekici. evi ise standart orta halli aile evinden farksız, sade ve bizden görüntüsü vardır. bunu şov olarak yaptığını düşünmüyorum, yaşadığı ev burasıdır. yıllar önce bir özel röportajda yine bu evdeydi. standart bir apartman dairesi ve bizden biri.

kk bu ülke siyasetine göre ne yazık ki fazla temiz ve sizin de gözünüzü bu yüzden boyayamıyor..