söğüşçü diyen olmuş,yaşlı diyen olmuş,ırkçı diyen de olmuş demek ki çok yerinde bir transfer.bunları söyleyenler de arkadaşının karısına atlayan müptezeli aşk adamı diye aklamaya çalışıyorlar hatta çoğu bizi de ibne yap diye yalvarıyorlar.
Sık geçen başlıklar
dahess53 8
ekşi profilisözlüğe göre garibandır.
amk adama şarjörü boşaltmış bir de sir diyor.
takoz.eskiler bilir yeniler bu kim der.
kılıçdaroğlunu deviremeyen chp erdoğan’ı devirmeye çalışıyor.
fenerli olarak değil bir insan olarak çok geçmiş olsun diyorum inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur.
doktorların bulamadığı ekipmanları nerden bulmuş bu ibne.
8 değil olsa olsa 6.5 olur.gerçi sizin gibi açlara yarım değil çeyrek şampiyonluk bile fazla.