Sık geçen başlıklar

trabzonspor'un 8. şampiyonluğu 2

ekşi'de gör
koyu bir fenerli olarak tebrik ederim. zamanında allem kallem edip şampiyonluğu çaldık bunlardan. boğazımiza takıldı. yıllardır sürüm sürüm sürünüyoruz
versek de kalksa üstümüzden.
8 değil olsa olsa 6.5 olur.gerçi sizin gibi açlara yarım değil çeyrek şampiyonluk bile fazla.