Sık geçen başlıklar
pembe götlü olmanın, 21 yüzyılda ne savaşı, ne toprağı demenin, antimilitarist olmanın hiçbir anlamı yok.
yüzünü tamamen batıya dönmenin de anlamı yok.

tek gerçek var.
birincisi ekonomik olarak tamamen kendine yetebilen bir türkiye yaratmak, ikincisi tsk'yı türkiyenin en ama en kaliteli kurumu yapmak, sürekli ama sürekli güçlendirmek.
kızların çoğunun bayıldığı erkek tipidir.

en son ne zaman merhaba ile başlayan bir sohbet ortamı gördünüz?
ya iq düşüren bir şakayla ya da ortak yaşanan bir durumla konuşmaya başlayabiliyorsunuz.

aslında bu da toplumdaki kadın erkek iletişimin ne kadar zayıf olduğunu gösteriyor.

bu iş bu kadar zor olmamalı.
birini beğendiyseniz gidip merhaba diyip konuşmaya başlayabilmelisiniz.

toplum içinde kızlar o kadar garip davranıyorlar ki selam merhaba diyebilmek namümkün.
ya kankalarıyla çete gibi dolaşıyorlar. ya da burunları yere düşse eğilip almazlar, o derece havalılar.

bu yüzden erkekler ya sosyal medyadan hırçın bir giriş ya da aptalca bir yorumla tanışmaya çalışıyor.

velhasıl kelam zorsunuz kızlar. çok zor.