Sık geçen başlıklar

ihtilalmidarbemi 5

ekşi profili
zamanında liseden mezun olduktan sonra üniversite açılana kadar 4 ay a101'de çalışmıştım.

hiç hoş bir olay değil
etik olarak parasını ödemediğin ürünü tüketiyorsun yediğin çikolatanın vs. ambalajını çaktırmadan bir yere atacak mısın yoksa kasaya getirecek misin diye takip etmek zorunda kaldığım için hoş bir durum değildi
koskoca insan olmuşsun hadi ufak çocuk olsan neyse de 2 dk sabredecek iradeye sahip değil misin.
hadi suyu falan anladım dondurma açıp yiyen vardı tam ayı oğlu ayı.anında beyfendi mağaza içersinde satın alınmadan tüketilmesi yasak vs.karışıp yemesine müsade etmiyordum.senin bulaşık yaptığın pis ambalaj çöpünü ellemek zorunda değil market çalışanları.
anladık amk anladık x sene önce bilmem kaç paraya aldığın araba şuan anasının gözü oldu anladık.bir başlık altında bu kadar mı aynı cümle olur anasını satayım.başka bir şey konuşulmaz mı? sürekli aynı muhabbet.