yıl 2020 anasını satayım. "
atlet giymemekle övünen" erkek var. vücut superman üçgeni de atlet bozuyordu zaten. giymeyince belirdi. sütyen giymediğini iddia edip, victoria's secret veya intimissimi dışında sütyen takmadığını her yere yazan ama içinde a101 sütyeni olan kızlardan olsanız anlarım. ilgi çekici olmaya gayret ediyorsunuz derim. lakin, bu hal komik.
kendi özel aracınız yoksa ve ulaşım aracı kullanmak zorundaysanız, vücudunuz sıcaksa, giydiğiniz gömlek ve tshirt sırtınızda, göğsünüzde ter izi yapıyorsa engellemenin yolu atlet giymektir. bu kadar basit. beyaz giyecekseniz de keten gömlek giymeniz gerekir. bu kadar.
hiçbir kadın da sizi "aaa bu atlet giymiş ya, tam sevişecektim, ıslak ve hazır halde bekliyordum ki, beyaz atleti yüzünden vazgeçtim" diye reddetmez. beğenmeyen de açıp götüne giydiği donuna baksın.