videoya başladığımda 119 iq'm vardı. son 10 saniyede 78'e inmişti. 2 dakikada 47 iq verdim amk.
edit: ben iq'm 78 diyorum, 119'dan 47 çıkınca 72 eder diye mesaj geliyor.
Sık geçen başlıklar
zincirlikuyu metrobus duragi 11
ekşi profiliferagat ettiği para ile birileri kendine daha lüks makam araçları alıp daha ihtişamlı makam odaları yaptıracak ve karıları 50bin dolarlık çantalar takacaktır.
cücü, akp'ye yaranmak için gelen bu muz ortayı gole çevirmekte zorlanmayacaktır.
kolay tahmin edilmesin diye hem harf hem rakam içermektedir.
20 yıl vergi toplayıp halka iban vermekle bire bir aynı şeydir.
1. biletleme servis ücreti: lan bileti almışım, sen de tamam bu bilet senindir diyorsun. biletleme servis ücreti nedir? 15 tl'lik masrafı yok ki sana biletin. attığın bir sms, onu da tanesi 0.001 kuruş. senin firmanı tercih etmişim işte seyahat için, bilet zaten senin vermen gereken birşey, servis ücreti de nedir?
2. kuver: lokantana/restoranına gelmişim. 1 tl'lik bile ekmek yemeyeceğim halde bana kişi başı para yazıyorsun. neymiş çatal bıçak kirleniyormuş. sen bir tabak makarnadan 50 tl alarak beni zaten kirletiyorsun. ekstra para da nedir? hadi birşey yiyip içmeden oturandan alırsın da sipariş verene de kuver eklemek adam sikmektir.
3. sayaç okuma bedeli: bana sattığın elektriği/suyu/gazı faturalandırıyorsun ve ne kadar geçirdiğini öğrenmek için adam yolluyorsun, bunun da parasını benden alıyorsun. o adamın maliyetinin yüzlerce katını kazanıyorsun üzerimden. ben senden elektrik almak zorundaysam ne kadar kullandığımı bilmek senin sorumluluğunda. benden parasını alamazsın.
4. hesap işletim ücreti: bilgisayarda benim için 0.5 kb veri tutuyorsun diye yılda yüzlerce tl istemek sence adil mi? üstelik hesabımda duran paradan para kazanıyorsun, yine de benden ek para istiyorsun.
2. kuver: lokantana/restoranına gelmişim. 1 tl'lik bile ekmek yemeyeceğim halde bana kişi başı para yazıyorsun. neymiş çatal bıçak kirleniyormuş. sen bir tabak makarnadan 50 tl alarak beni zaten kirletiyorsun. ekstra para da nedir? hadi birşey yiyip içmeden oturandan alırsın da sipariş verene de kuver eklemek adam sikmektir.
3. sayaç okuma bedeli: bana sattığın elektriği/suyu/gazı faturalandırıyorsun ve ne kadar geçirdiğini öğrenmek için adam yolluyorsun, bunun da parasını benden alıyorsun. o adamın maliyetinin yüzlerce katını kazanıyorsun üzerimden. ben senden elektrik almak zorundaysam ne kadar kullandığımı bilmek senin sorumluluğunda. benden parasını alamazsın.
4. hesap işletim ücreti: bilgisayarda benim için 0.5 kb veri tutuyorsun diye yılda yüzlerce tl istemek sence adil mi? üstelik hesabımda duran paradan para kazanıyorsun, yine de benden ek para istiyorsun.
kendini peygamber zanneden adama inanmamak ne kadar da normal değil mi?
ateistleri anlamaya başladınız.
ateistleri anlamaya başladınız.
madem sen demesi normal, ben de karşılığında sen diye hitap ettiğim zaman suratları düşmesin.
düşüyor çünkü.
düşüyor çünkü.
değerli eşyaların valizde taşınması yasaktır. bunu bilen havalanı görevlileri valizden değerli eşyaları çalar.
thy istese kimin çaldığını bulur mu? bulur. ister mi? istemez.
geçmiş olsun.
thy istese kimin çaldığını bulur mu? bulur. ister mi? istemez.
geçmiş olsun.
rüya görmek de ekstra 3 euro'dur.
(bkz: kafa siken vegan zırvaları)