avrupa'yi zaten biliyorduk ama talibanin da bizden daha medeni oldugunu ogrenmis olduk bu eylem ile.
Sık geçen başlıklar
internaught 8
ekşi profiliacik secik giyinip sahilde bira icip surekli zina eyleyen kafir kutahya'ya allah'in bir sopasi olmustur elhamdulillah.
allah bu mushriqlerin alayinin soyunu kurutsun inshaallah da ulkemizdeki felaketlerin bir sonu gelsin artik.
allah bu mushriqlerin alayinin soyunu kurutsun inshaallah da ulkemizdeki felaketlerin bir sonu gelsin artik.
anadolu insaninin rutin hali.
ateist tavafı.
görüntülerden anlaşılacağı üzere bir gıdım medeniyet kırıntısı olmayan cahillerin, öğrencilerin kaldığı devlet yurduna girdikten sonra kurumu kendi tabirleriyle 'ahır'a çevirmesi durumu.
görüntüler
hiç bu kadar hakkını vererek söylememiştim bu sözü ama bunlar hakikaten eğitilmezler.
ekleme olarak kendi tabirleri için (bkz: ahır burası bizi burada hasta edecekler)
edit: suçu yemek dağıtanlarda bulanlar olmuş. elbet tek tek oda oda dağıtılabilridi fakat herhangi bir yurt, üniversite, hatta lise, hatta ortaokul ve ilkokul yemekhanesinde bile tabildotta sıraya girmek neredeyse içgüdüsel bir kuraldır. toplu yemek dağıtımı 1 rezaletse bu basit kurala uyamamak kaç rezalettir sorulması lazım. iki tarafın da suçu var ama bu yöntemin seçilmesine karşın bu denli uyumsuzluk göstermek medeniyetsizlik belirtisidir. kaldı ki odalarına isteme talebinde de bulunabilirlerdi oradaki yetkililere.
edit2: birçok kişi bu insanların yaşından dolayı görüntüleri normal buluyor. fakat bu insanların kırmızı alarmlı bir pandemiği gözardı edip menfaatleri için umreye gidip döndüğünü ve 80 milyonu riske atan biyoteröristler olduğunu unutuyorlar. farklı milletlerde ve çevrelerde aynı yaş grubunun vermeyeceği görüntüleri veriyorlarsa nedenini yaşa bağlayamayız. ne olursa olsun burada mevzu yemek sırası değil, burada mevzu yemeği daha hızlı alabilmek gibi basit bir sebep için diğer insanların can güvenliklerini hiçe sayan benciller.
edit3: mesaj ile gayet normal ortalama bir yurt odasına "burada insan yaşar mı" tarzı tepkiler veren bir başka ulusal tehdidimizin görüntüsü geldi.
pandemikte umreye gidip gel, ülkeyi hasta etmemen için seni karantinaya alsınlar ve "buradan hastalık kaparız" de...
görüntüler
hiç bu kadar hakkını vererek söylememiştim bu sözü ama bunlar hakikaten eğitilmezler.
ekleme olarak kendi tabirleri için (bkz: ahır burası bizi burada hasta edecekler)
edit: suçu yemek dağıtanlarda bulanlar olmuş. elbet tek tek oda oda dağıtılabilridi fakat herhangi bir yurt, üniversite, hatta lise, hatta ortaokul ve ilkokul yemekhanesinde bile tabildotta sıraya girmek neredeyse içgüdüsel bir kuraldır. toplu yemek dağıtımı 1 rezaletse bu basit kurala uyamamak kaç rezalettir sorulması lazım. iki tarafın da suçu var ama bu yöntemin seçilmesine karşın bu denli uyumsuzluk göstermek medeniyetsizlik belirtisidir. kaldı ki odalarına isteme talebinde de bulunabilirlerdi oradaki yetkililere.
edit2: birçok kişi bu insanların yaşından dolayı görüntüleri normal buluyor. fakat bu insanların kırmızı alarmlı bir pandemiği gözardı edip menfaatleri için umreye gidip döndüğünü ve 80 milyonu riske atan biyoteröristler olduğunu unutuyorlar. farklı milletlerde ve çevrelerde aynı yaş grubunun vermeyeceği görüntüleri veriyorlarsa nedenini yaşa bağlayamayız. ne olursa olsun burada mevzu yemek sırası değil, burada mevzu yemeği daha hızlı alabilmek gibi basit bir sebep için diğer insanların can güvenliklerini hiçe sayan benciller.
edit3: mesaj ile gayet normal ortalama bir yurt odasına "burada insan yaşar mı" tarzı tepkiler veren bir başka ulusal tehdidimizin görüntüsü geldi.
pandemikte umreye gidip gel, ülkeyi hasta etmemen için seni karantinaya alsınlar ve "buradan hastalık kaparız" de...
yurtdışından dövizleri doldurunca ninem de döner.
2 erkek 1 kadini benzin dokup yaksaydi ulkedeki gundem nasil olurdu hayal edebiliyor musunuz? butun mecralarda onemli yer kaplardi bu haber. aylarca unutulmaz hashtag kampanyalari yuruyusler duzenlenirdi.
zehirlenmis, egitilmez birer cahil veya beyin özürlü olmalaridir.
bilinc seviyelerinin insanalti duzeyde olmasidir.
bilinc seviyelerinin insanalti duzeyde olmasidir.