Sık geçen başlıklar

timurunbabasi 5

ekşi profili
300 kere boynuz yemiş bide üstüne ayda 600 mü ödeyecek ben doğrumu anladım

edit: gelen mesajlardan anladığım bu gayet normalmiş bu para çocuk için ödeniyormuş. çok affedersiniz ama (bkz: sikerim ben böyle adaleti)
edit 2:
1-hukuki olduğu adil olduğu anlamına gelmez.
2-çocuk için harcanacak olsa bile 600tl anneye gitmesi yanlış madem velayetini istiyor paşa paşa ödeyecek.
3-8 ay 300 adam özel günleri çıkarsak günde 2-2,5 kişi adamla aldatmış adamı.
4-tazminatdan yola çıkarsak aldatma başına 50tl gibi komik bir rakam ödemiş adama.
hep söylerim türkiye için tek bir asgari ücret olamaz, olmamalı. hayat şartları ülkenin her yerinde aynı değil. bir yolu bulunup bölgesel ücretler sistemine geçilmelidir.istanbul için 2500 tl ile anadolu da ki herhangi bir ilin 2500 tl'si aynı alım gücünde değildir.