300 kere boynuz yemiş bide üstüne ayda 600 mü ödeyecek ben doğrumu anladım
edit: gelen mesajlardan anladığım bu gayet normalmiş bu para çocuk için ödeniyormuş. çok affedersiniz ama (bkz: sikerim ben böyle adaleti)
edit 2:
1-hukuki olduğu adil olduğu anlamına gelmez.
2-çocuk için harcanacak olsa bile 600tl anneye gitmesi yanlış madem velayetini istiyor paşa paşa ödeyecek.
3-8 ay 300 adam özel günleri çıkarsak günde 2-2,5 kişi adamla aldatmış adamı.
4-tazminatdan yola çıkarsak aldatma başına 50tl gibi komik bir rakam ödemiş adama.
15.10.2021 · 2. sıra
timurunbabasi
14.10.2021 16:08 ~ 16:58