Sık geçen başlıklar

the gaiety 2

ekşi profili
efsaneyi hatirlayalim:

deveye demisler boynun neden egri, deve demis:

"i'm tired of the society's unrealistic beauty standards"

hadi dagilin simdi.
nedendir bilmiyorum ama insanlari fakir diye etiketlemeyi gec, bu baslik altinda biseyler yazmayi bile ayip olarak nitelendiriyorum. burdan birsey okuyup, kendiyle butunlestirip gönlü kirilacak, incinecek insanlarimiz vardir belki. ne gerek var ki.