Sık geçen başlıklar

fakir denilince akla gelen ilk materyal 1

ekşi'de gör
nedendir bilmiyorum ama insanlari fakir diye etiketlemeyi gec, bu baslik altinda biseyler yazmayi bile ayip olarak nitelendiriyorum. burdan birsey okuyup, kendiyle butunlestirip gönlü kirilacak, incinecek insanlarimiz vardir belki. ne gerek var ki.