Sık geçen başlıklar

zayıf kadın güzeldir 6

ekşi'de gör
şimdi balık etli kadınlar daha güzel yazacağım ama götü göbeği salmış kadınlar üzerine alınacak. bizim ülkemizde balık etli kadın o kadar az ki. zayıf kadınlar o yüzden çok daha güzeller.

edit: balık etli kadın nasıl olmalı diye merak edenler için
görsel
zayıflıktan kasıt safinaz gibi olmak ise maalesef katılamayacağım önermedir. kadın ve erkek için de kilolu olmak kadar çok zayıf olmak da görüntü açısından hoş durmuyor. her şey ayarında olmalı.
efsaneyi hatirlayalim:

deveye demisler boynun neden egri, deve demis:

"i'm tired of the society's unrealistic beauty standards"

hadi dagilin simdi.
siz ne kadar merhametsiz iğrenç insanlarsiniz ya . 65lik ayılar denmiş. insanların hayatlarini mahvetmeye hakkınız yok yüzlerce insan burayı okuyor yuh artık sizin yerinize ben utanıyorum . ananiza babanıza yazık.