Sık geçen başlıklar

apistogramma 9

ekşi profili
tabi getireceksin dürrük
dedirten kurye.
1 ayda kestiğin faturanın yarısını bile kazanmayıp elinde poşetle taşıyan şok personeli ne yapsın?

edit: şok personeli kilolarca yükü dünyanın yolunu gelip taşıyor. iki defa sipariş verdim ve ikisi de bu şekilde geldiği için artık kendim gidip alıyorum.

ayrıca kardeşim de şok'da kasiyer, uzak mesafeler için yöneticilerin araçlarının kullanıldığını ama yöneticilerin araç vermeye yanaşmadığını söyledi. adamlar araçlarını vermemek için dışarı kaçıyorlar, çeşitli bahanelerle mağazalarda durmuyorlar.