cinli okuyunca allah allah dedim... sonra çinlidir o dedim... evet çinli yemekleri kokar..
bana göre de en kokulusu işkembe.
Sık geçen başlıklar
bokunbuhari 8
ekşi profili80ler bebesi olarak..., van dam filmleri sonrası girdiğimiz mod tam olarak buydu.
bir mekanda ailecek yemek yemek.
dikkat edilmesi gereken nokta : nüfus %1.18 artarken yabancı artış hızı ~%30
diyeceklerim bu kadar.
edit : yabanci nufusa dair footnote dusmusler. orada son cumle "...geçici koruma statüsüyle ülkede bulunan suriyeliler nüfusa dâhil değildir." alıntıdır.
diyeceklerim bu kadar.
edit : yabanci nufusa dair footnote dusmusler. orada son cumle "...geçici koruma statüsüyle ülkede bulunan suriyeliler nüfusa dâhil değildir." alıntıdır.
aynı şekilde sadece öğretmenlere değil devletin her kademesinde a'dan z'ye hediye işi yasaklansa. saatler, altınlar, bilgisayarlar falan hediye edilmese...
e:imla
e:imla
isterse 10.000tl olsun. alım gücün, tl gücü artmadıktan sonra hikaye. en fazla enflasyonu daha da kudurtursun. tl gücü de istikrar ile artar.
zam yapıla yapıla 1lira 1milyon olmuştu.
zam yapıla yapıla 1lira 1milyon olmuştu.
soru çok cevap yok. ilginç bir başlık.