Sık geçen başlıklar

ben sana daha ne diyeyim 4

ekşi profili
suriye'de herşey normale döndüğünde suriyeliler geri dönmek istiyormuş. peki herşeyin normale dönmesi için suriye'den kaçan suriyeliler nasıl bir çaba gösteriyor? birilerinin onlara güvenle yaşayabilecekleri bir ülke bırakmak için uğraşması gerektiğini mi düşünüyorlar?
"savaşmak istemiyorlarmış" emek vermeden, mücadele etmeden kazanmak yok. kimse sizin için birşeyler yapmak zorunda değil.
bu durum bile suriye'den kaçan insanların ne kadar bencilce düşündüğünün bir kanıtı değil mi?
evet aileni, sevdiklerini güvenli bir bölgeye götür ama tekrar dönüp onlara güzel bir ülke bırakmak için mücadele et. hem de ölümüne.