(bkz: nerden çıktı bu velet)
Sık geçen başlıklar
gaal 7
ekşi profiliak-trollerin islak ruyasidir.
adam gecen televizyonda diyor ki: "faiz sebep, enflasyon sonuç, baskalari farkli seyler soyluyor ama ben boyle inaniyorum"
adam bilimsel olarak ispatli birsey hakkinda, 'ben boyle inaniyorum' diyebilecek seviyede bir insan. normalde cevremde olsa sohbeti kesecegim, muhattap olmayacagim bir adam sonsuz yetkiyle ulkeyi yonetiyor, hayreti mucip.
adam gecen televizyonda diyor ki: "faiz sebep, enflasyon sonuç, baskalari farkli seyler soyluyor ama ben boyle inaniyorum"
adam bilimsel olarak ispatli birsey hakkinda, 'ben boyle inaniyorum' diyebilecek seviyede bir insan. normalde cevremde olsa sohbeti kesecegim, muhattap olmayacagim bir adam sonsuz yetkiyle ulkeyi yonetiyor, hayreti mucip.
borcuna sadik olanlarin basina ne gelecegini gormus kisilerdir.
yunanistanin bize karsi degil de, ilerde bizim icine itilecegimiz ittifak(ruslar, cin vs yer alacagi b.ktan bir ittifak muhtemelen) guclerine karsi silahlandirilmasidir.
umarim ulke bir an once nato cizgisine geri doner zira, ruslar,cin vb. muttefik olacagimiza direkt olarak 'tamam gardas biz kaybettik' desek daha mantikli. cunku bunlarla muttefik olup kazansan bile kazanc paylasiminda bizi de paylasirlar...
umarim ulke bir an once nato cizgisine geri doner zira, ruslar,cin vb. muttefik olacagimiza direkt olarak 'tamam gardas biz kaybettik' desek daha mantikli. cunku bunlarla muttefik olup kazansan bile kazanc paylasiminda bizi de paylasirlar...
beni ulkem insani adina urkuten iade politikasidir.
umarim baskalari adina utanacagimiz seyler duymayiz ...
(bkz: donanimhaber oluculeri bunu begendi)
edit:imla
umarim baskalari adina utanacagimiz seyler duymayiz ...
(bkz: donanimhaber oluculeri bunu begendi)
edit:imla
devletin kıyı kanuna rağmen hükmedemediği bölgeleridir sahiller, işgalcileri mafya değil bence terör örgütü üyesidir. ülke ne zaman bunlardan parselledikleri yerleri geri alır o zaman anla ki işler düzelmeye başlamıştır.
hollanda'da devletin sahilinde halka lolo yapacaklar öyle mi, devlet ebesine atlar onların.ödeyeceği cezaları hayal edemiyorum. mekanı elinden alırlar hayat boyu da o cezayı ödemeye çalışır mekan sahibi.
türkiye böyüh devlet canım, kendi sahillerine bile hükmedemeyen böyüh bir devlet.
hollanda'da devletin sahilinde halka lolo yapacaklar öyle mi, devlet ebesine atlar onların.ödeyeceği cezaları hayal edemiyorum. mekanı elinden alırlar hayat boyu da o cezayı ödemeye çalışır mekan sahibi.
türkiye böyüh devlet canım, kendi sahillerine bile hükmedemeyen böyüh bir devlet.
hyundai getz 2005 modelle silecek çalıştırmayı bile bilmeden yola çıkıp bununla övünen kadınların olduğunu gözler önüne sermiş başlıktır.
fren yerine gaza basıp çocuk ezenlere sövüyoruz ama araba kullanmayı bilmeyip bir şekilde öğrenirim diye trafiği atlayanlar aynı sövgüyü hakediyor bence.
fren yerine gaza basıp çocuk ezenlere sövüyoruz ama araba kullanmayı bilmeyip bir şekilde öğrenirim diye trafiği atlayanlar aynı sövgüyü hakediyor bence.