Sık geçen başlıklar

yazarların araba kullanmayı öğrendiği ilk araba 8

ekşi'de gör
78 reno 12 .

toros değil o zamanlar toros yoktu
87 model kahverengi renault 12 tx. demir tamponlu dört vitesli. canavar gibiydi rahmetli.
renault 12 sw, murat 131 ve tofaş şahin. ilkini çalıştırıp az götürüp durdurdum, ikincisiyle boş arazide tur attım, üçüncüsüyle de trafiğe çıktım.
1987 renault 9 broadway. efsane nar çiçeği.
bu ne kardeşim hani hepiniz çok zengindiniz herkes la yok mu bentley ile mclaren'le öğrenen.
hyundai getz 2005 modelle silecek çalıştırmayı bile bilmeden yola çıkıp bununla övünen kadınların olduğunu gözler önüne sermiş başlıktır.

fren yerine gaza basıp çocuk ezenlere sövüyoruz ama araba kullanmayı bilmeyip bir şekilde öğrenirim diye trafiği atlayanlar aynı sövgüyü hakediyor bence.