Sık geçen başlıklar

usaangel111 3

ekşi profili
maçı anlatan spikerin ek bilgi verdiği için eleştirildiği başlık. takımlar ve maç hakkında ekstra bilgi istemiyorsan git radyodan dinle maçın anlatımını. spikerliğin görevlerinden birisidir takımlar hakkında izleyiciyi aydınlatmak.
insanların hala starbucks'a marka ve statü için gittiğini yazanları gördükçe sinirden kendimi sikesim geliyor. hayır arkadaşım starbucks'a statü için gitmiyoruz. osuruktan kafelerde bir fincan ikisi bir arada nescafe'ye 5 lira vermek yerine starbucks'ta orta seviye bir filtre kahveye 8 lira verdiğimiz için gidiyoruz. bir kafanızı kaldırın şu boktan dört duvarların arasından çıkın da piyasayı yoklayın ara sıra yahu.