Sık geçen başlıklar

starbucks'ın pınar süt kullanmaya başlaması 1

ekşi'de gör
insanların hala starbucks'a marka ve statü için gittiğini yazanları gördükçe sinirden kendimi sikesim geliyor. hayır arkadaşım starbucks'a statü için gitmiyoruz. osuruktan kafelerde bir fincan ikisi bir arada nescafe'ye 5 lira vermek yerine starbucks'ta orta seviye bir filtre kahveye 8 lira verdiğimiz için gidiyoruz. bir kafanızı kaldırın şu boktan dört duvarların arasından çıkın da piyasayı yoklayın ara sıra yahu.