Sık geçen başlıklar

calismadigim yerden geldi 5

ekşi profili
sizin o gavat dediğiniz, deyyus dediğiniz memlekette kimse atalarının kabrini şafak operasyonuyla kaçırmıyor, davul zurna ile, megri megri diye terörist karşılamıyor, askerinin kafasına çuval geçmiyor, diri diri yakılmıyor.

o gavatların memleketinde, teröristlerle iş tutanlar pişmiş pişmiş 'pardon ya, kandırıldık' diyemiyor. rant için doğa talan edilmiyor, ormanlar otel için yakılmıyor. herhangi bir müteahhit çıkıp 'bu milletin *** koyacağız' deyip elini kolunu sallayarak dolaşamıyor. hırsızlar allah gibi muamele görmüyor.

namusun, onurun ne olup ne olmadığı konusunu bence oturup düşünmemiz gerekiyor.
ben size bu adamın transferi bedavaya tek günde nasıl bitti söyleyeyim mi?

aziz yıldırım zamanı 1+1 yıllık uefa cezasının itirazında galatasaray’ın strum graz maçı görüntülerini izletip cezanın 2 yıla fikslenmesi gibi, adamlar kolarov pazarlığında nasıl gıcık oldularsa fenere, ‘alın bedavaya nzonzi’yi sikin şunları yeterki’ demiş olabilir galatasaray yöneticilerine.

yoksa bu adamın bu şartlarda tek günde gelmesinin hiçbir izahı yok.